Česta pitanja

Česta pitanja?

Kako se registrovati na adazal.ba?
Upute za registraciju možete pronaći na stranici Registracija.

Koje podatke moram unijeti za registraciju?
Da bi se registrovali morate unijeti svoju e-mail adresu, izabrati svoju jedinstvenu šifru.

Mogu li kupovati ako nisam registrovan?
Kupovinu na adazal.ba možete izvršiti iako niste registrovani koristnik.

Koliko je vremena potrebno da dobijem svoju pošiljku?
Adazal će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom period ili po zahtjevu kupca na željeni datum.

Kako mogu doći do artikla koje naručim na Adazal.ba?
Adazal vrši dostavu artikala na teritoriji cijele Bosne I Hercegovine, a također naručenu robu možete lično preuzeti u našem centru na adresi Aleje Bosne Srebrene 201 preko puta aerodroma.

Nisam siguran jeste li primili moju narudžbu?
Kopiju vase narudžbe dobijate na svoju e-mail adresu. Istu možete isprintati.

Šta ako nisam kod kuće za vrijeme dostave?
Dostavljač će vas nazvati minimalno trideset minuta prije dolaska da provjeri da li ste na vašoj adresi.

Kojim karticama mogu platit putem internet?
Kartice kojima možete platiti su VISA, MasterCard i Maestro.

Šta je Internet prodaja I dostava?
Kupovina artikala preko stranice adazal.ba uz mogućnost dostave istih na adresu.

Koliko je online plaćanje sigurno?
Ako želite da znate više o sigurnosti plaćanja putem interenta na stranici adazal.ba možete otići na slijedećem linku.

Pružate li podršku uživo preko chata?
Da, pružamo. Adazal ima opciju online usluge korisnicima.

Dostavljate li robu izvan Sarajeva?
Dostavu vršimo na teritoriji cijele Bosne I Hercegovine.

Proizvod koji želim kupiti nemate na stanju, šta mogu učiniti?
Potrebno je samo da kontaktirate naše osoblje putem besplatnog info broja  080020256.

Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?

Narudžbu je moguće poništiti ili promijeniti do trenutka kada je naručena roba utovarena I kreće na vašu adresu.

Kako mogu provjeriti dostupnost određenog artikla?
Artikle koje nemamo na stanju nije moguće ubaciti u korpu. Ukoliko postoji potreba za određenim artiklom možete nam se javiti na online chat, e-mail adresu: shop@adazal.ba ili putem besplatnog info broja 080020256

Šta uraditi ukoliko naručena roba nije došla na vrijeme?

U tom slučaju potrebno je obratit se našem osoblju na besplatnu info liniju: 080020256.

Stigao mi je neispravan artikl, šta uraditi?

Možete nam se obratiti na stranici adazal.ba putem online chata, na email shop@adazal.ba ili na besplatnu info liniju 080020256.

Moram li prihvatit oštećenu robu?
Prilikom preuzimanja robe koje ste poručili, preporučavamo vam da odmah pregledate istu. Ukoliko uočite oštećenje možete nam se obratit putem online chata, na mail shop@adazal.ba ili na besplatnu info liniju 080020256.

Kolika je garancija na kupljeni artikl na stranici adazal.ba?
Garanacija zavisi od davaoca garancije, a naznačena je na svakom artiklu.